یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

ملّت چطور خواب‌هایشان را به یاد می‌آورند؟

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۴۵ ب.ظ

دیشب چند خواب بد دیدم، با وضوح ۷۲۰. پا شدم و کلمات کلیدی آن خواب‌ها را توی گوشی‌ام نوشتم و دوباره پلک‌ها را بستم. حالا هرچه می‌گردم، اثری ازشان نیست و کارد که سهل است، ساطور هم بزنی، خونم درنمی‌آید‍! :|


راستی تو این مطلب یه جمله‌ای از مرحوم نادر ابراهیمی نوشته بودم که یادم رفته بود به ایشون اشاره کنم (البته دارم دروغ میگم که یادم رفته بود). الان درستش کردم.

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۷
علیرضا

نظرات  (۸)

۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۱۳ کاکتوسِ خسته
من اکثر اوقات خواب‌هام رو به یاد میارم. یک بار برای اینکه خوابم یادم نره با چشم بسته تمامش رو نوشتم و برای دوستم ارسال کردم و به ادامه خواب پرداختم. وقتی بیدار شدم هرچقدر گشتم نوشته‌ها رو پیدا نکردم و آخر کاشف به عمل آمد که برای شخص اشتباهی فرستاده بودم!
پاسخ:
من حدس می‌زنم که اون عمل یادداشت‌برداری رو هم توی خواب انجام داده باشم! :/
شاید قسمت نبوده یادت بمونه، معمولا وقتی بیدار شدی و به کل خوابت فکر کنی یادت میمونه
پاسخ:
آره، صبح یه چیزایی یادم بود. حیف زیاد فکر نکردم. :)
۲۷ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۱۲ محمد هادی بیات
جالبه که اینقدر خواب براتون مهمه که کلمات کلیدی اش رو نوشتین!
پاسخ:
برای اوّلین بار بود که خوابم رو نوشتم و موفق هم نشدم! :/
۲۷ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۵۲ یاس ارغوانی🌱
خواب های خوب و دلنشین رو آدم دلش میخواد اصلا بیدار نشه .ولی خوب چه میشه کرد فراموش میشه دیگه. بعضی‌مواقع تو‌حافظه میمون
ان‌شاءالله که هم‌خواب های خوبی ببینید هم یادتون بمونه :)
پاسخ:
سپاسگزارم. :)
۲۸ شهریور ۰۰ ، ۰۸:۲۴ آقای سر به‍ راه
من از این تلاش ها زیاد کردم نشد
پاسخ:
دیگه خواب‌ هم از ما فرار می‌کنه. :(
۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۴۶ دچارِ فیش‌نگار
کلمات کلیدی خواب؟ :|
پاسخ:
هوم (به‌قول فیشنگار) :دی
 
کلماتی را که خواب موردنظر رو به یادمون بیارن، کلمات کلیدی خواب گویند.

۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۱۶ دچارِ فیش‌نگار
هوم
۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۵۸ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
می‌گن اگه بعد بیدارشدن بلافاصله چشمامونو باز کنیم کل خواب از یادمون می‌ره. نمی‌دونم دقیقاً چه ربطی می‌تونه داشته باشه، ولی چندبار که امتحان کردم دیدم -لااقل برای من- همین‌طوره :دی.
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی