یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

تا اطّلاع ثانوی/ من زنده‌ام/ یک بلاگر محبوس!

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۸ ب.ظ
بازی کنیم؟ وبلاگ‌هایی را که دنبال می‌کنید، بگذارید جلوی چشمتان. با عنوان‌های منتشرشده، یک شعر سه‌بخشی بنویسید. این شعر را «هایکو» هم می‌گویند. گام اوّل را خودم برمی‌بردارم:
یادتان باشد که این بازی را در وبلاگ خودتان انجام دهید و به‌جای «چالش هایکو» یا عبارت‌هایی از این دست، متن شعر را در عنوان مطلب بیاورید. مثل کاری که در انتشار این مطلب انجام داده‌ام. اگر به آغازکنندهٔ چالش هم اشاره کردید، چه بهتر!
بسم‌الله.

شرکت‌کننده‌ها:
نکته: اسامی‌ای که لینک نشده‌اند، چالش را در پایین همین مطلب انجام داده‌اند.

نظرات  (۳۴)

چیزه
وب شما جزو یکی از سه تای اخر بود
حیح
پاسخ:
آخ! اینجا یک اشتباه رخ داد!
حتماً لازم نیست سه عنوان آخر رو انتخاب کنید.
دستتون بازه از این لحاظ.
معامله گری / trade

My name is Donald Crowhurst, This might be it, I never even left the Atlantic

تا اطّلاع ثانوی/ من زنده‌ام/ یک بلاگر محبوس!
پاسخ:
ممنون میشم دوباره بنویسید و اگه ممکن بود، در وبلاگ خودتون.
۱۴ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۴۷ یاس ارغوانی🌱
فقط دو روز!
My name is Donald Crowhurst, This might be it, I never even left the Atlantic
تا اطّلاع ثانوی/ من زنده‌ام/ یک بلاگر محبوس!
.......
با اینکه رفتم به قرنطینه‌ای که پایانش معلوم نیست ولی دلم نیومد بعد اینهمه مدت در انتطار چالش بودن، اینو انجام ندم گرچه قانون انتشار تو وبلاگم رو رعایت نکردم!
پاسخ:
همون جواب‌هایی که دادم به خانم زری
و ممنونم بابت شکستن قرنطینه.
فقط دو روز
برای خالی شدن
ببوس تا پاک شود از عشق تو گناه من
پاسخ:
عالی بود‌.
شاید
جادو
درمان تمام دردهای حال و گذشته و آینده‌ی من
عصر یک روز بارانی
گل های حیاط
کاش من ماهت بودم
روضه ناگهان
برای قاسم ابن الحسن علیه السلام
درمان تمام دردهای حال و گذشته و آینده‌ی من
پاسخ:
خوشا به سعادتتان.
کابوس آن اتاق
فقط یه خواهشه
معضل بزرگ روده

خیلی هم زیبا بود

پاسخ:
حقّ هایکو ادا شد. 👌
۱۵ مرداد ۰۱ ، ۲۰:۱۵ حمیدرضا ‌‌‌
هایکو دوست دارم! ان‌شاءالله منم شرکت می‌کنم...
پاسخ:
منتظریم برار‌. :))
اکثر وبلاگ‌هایی که دنبال کردم بدون فعل هستن و صرفا اسم هستن :)

میشه چالش نویسندگی هم گذاشت از همین اسم وبلاگ ها :)
پاسخ:
نه. عنوان وبلاگ‌ها نه. عنوان آخرین مطلب منتشرشده. :)
۱۶ مرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۸ حمیدرضا ‌‌‌
منم شرکت کردم، دیگه زحمت لینک کردن و اینا گردن خود شما :)
پاسخ:
زحمت نیست، رحمته.
ولی منظورم عنوان مطلب بود ها، نه عنوان وبلاگ! :دی
۱۷ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۵۷ حمیدرضا ‌‌‌
برو باااباااا
* با عصبانیت می‌زند زیر میز و تمام وسایل روی میز پخش هوا می‌شوند*

دیر گفتی! میخواستی زودتر بگی D:
تازه تصورش رو بکن من برم تو وبلاگ مردم دنبال عنوان بگردم! XD
پاسخ:
بیا بشین، آروم باش...
[یک لیوان چای نبات برای او می ریزد]
گوش کن حمید جان، درست متوجه نشدی. منظورم این نبود که بری تو وبلاگ مردم و... اصلاً چرا مسئله رو پیچیده اش میکنی؟ نه آخه چرا؟
[چای نبات را می کوبد به زمین. خم می شود و خرده شیشه ها را جمع می کند]
لا اله الا الله!
پاسخ:
سلام‌ و سپاس
قوانین رو رعایت نکردید ها
ولی قبوله.
سلام. سلام.سلام
منم شرکت کنم؟🙋
پاسخ:
سلام رفیق کرماشانی
صاحب‌اختیاری.
سلام
من نیز شرکت کردم :)
پاسخ:
سلام
بسیار هم عالی!
سلام
شرکت نمودیم
پاسخ:
سلام به دوست خوب هم‌زبان
متشکّرم. :)
سلام
من هم شرکت کردم
پاسخ:
سلام
بسیار نیکو.
سلام
منم قبلا این چالش رو گذاشته بودم
ولی خب مثل شما محبوب نیستم و این همه طرفدار پیدا نکرد😄

https://hanifaa.blog.ir/post/89
پاسخ:
سلام
رازهای محبوبیت رو می‌فروشم، با تخفیف مناسب. :))
بابت فکر اقتصادی فعال بهتون تبریک میگم.
ولی هیچوقت رازهاتون رو نفروشید؛ اونم با تخفیف :)
پاسخ:
توصیهٔ خوبی بود. تازه‌کاریم و نابلد!
https://hanifaa.blog.ir/post/189
پاسخ:
متشکّرم. :)
خواهش میکنم. تشکّر از شما🙏🏻
۲۰ مرداد ۰۱ ، ۱۷:۰۳ میم صاد الف
منم می خواهم شرکت کنم
https://mimsadalef.blog.ir/post/51
پاسخ:
خیلی هم عالی، چشممان روشن شد.
اینم از ما. ((:
البته با یه کم تحریف! :دی
https://khialbaf.blog.ir/post/WHTNHHBJ
پاسخ:
تحریف خوبی بود. :)
سلام^^ منم شرکت کردم البته فقط دوتاست چون بقیه‌شون عنوان یه جور دیگه بود که اگه کنار هم میذاشتم جالب نمیشد، به هر حال شرمنده^^
اینم پستم.♡
https://s-sahar-l.blog.ir/1401/05/24/Haiku-and-hope-like-a-diamond
پاسخ:
سلام
چه خوب که لطف کردین و دوتا نوشتین :)
۲۴ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۲۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
خیلی ممنون بابت این چالش خفن و دوست داشتنی D":
منم شرکت کردم :)
https://wabisabi.blog.ir/1401/05/24/haiku%20challenge
پاسخ:
خواهش می‌کنم. خوش آمدید. :)
من هم شرکت کردم.
https://mylighthouse.blog.ir/post/9
پاسخ:
دستتان خوش.
۲۶ مرداد ۰۱ ، ۱۱:۳۸ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
سلام. چالشت خیلی دوست داشتنی بود. مرسی. منم شرکت کردم
https://asoullfilterra.blog.ir/post/puzzle
پاسخ:
سلام
لطف دارین :)
عنوان وبلاگتون به لیست اضافه نشد، فقط نام کاربری‌تون رو نوشتم.
۲۷ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۴۲ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠
میتونم بپرسم چرا اضافه نشد؟
پاسخ:
چینش حروف به هم می‌ریخت.
اگه قسمت پرانتزدار اسمتون رو به‌تنهایی بنویسم، شاید درست بشه.
۲۷ مرداد ۰۱ ، ۰۷:۵۳ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
منم شرکت کردم.
https://dystopia.blog.ir/post/Flowing-words
چالش خیلی قشنگیه، ممنون بابت این ایده خلاقانه‌تون=)
پاسخ:
خوشحالم که پسندیدید. :)
۳۰ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۴۵ سید محمدرضا
سلام D:

ضربه آخر / نا سپاسی / حقیقت تلخ زندگی

جالب بود. ممنون از سرگرمیتون _\/_
پاسخ:
سلام
قربان شما. :)
برای من خنده دار شد . چون من بیانی نیستم چنین امکانی برای من نیست و کسی رو در بلاگفا دنبال نکردم : هایکوی من :

هنر نزد ایرانیان است و بس
مصائب مردسالاری
دلتنگی :))))

ناجور شد .. ببخشید اگر بی ادبی کردیم دوست داشتم شرکت کنم
پاسخ:
خیلی هم عالی دوست عزیز. :)
منوّر کردید چالش رو.
خواهش می‌کنم . خجالتم نده . مرسی که افتخار دادی شرکت کردم دوست خوبم
ممنونم قابل دونستی
پاسخ:
بزرگواری. :)
سلام، منم شرکت کردم=)
https://word-space.blog.ir/post/218
پاسخ:
سلام
خیلی هم عالی. :)
سلام ممنون بابت چالش خلاقانه تونD:
منم شرکت کردم
https://nightskyoc2.blog.ir/1401/06/%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%88
پاسخ:
سلام
درود بر شما. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی