یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

سُرخ شو ولی داد نزن!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۱۷ ب.ظ

صبر بر خشم... چه سخت و جانکاه! موقعی که خواهر کوچکتر مدام غُر میزند و شاید هم حق دارد، سرخ می‌شوم اما نباید چیزی بگویم. موقعی که باید بیشتر اتاق را به او بدهم و حتی قفسه‌ی کتابهای مدرسه‌ام را در بیرون بچینم، باید صبر کنم و چیزی نگویم. موقعی که از بعضی حرفها، خون در چشمانم می‌دود، باید صبر کنم و چیزی نگویم. موقعی که خشمگین می‌شوم و دلم می‌خواهد که دستانم را رها کنم تا بزنند همه چیز را خُرد و خاکشیر کنند، باید صبر کنم و کاری نکنم. موقعی که... باید... . اصلاً خدایا! به من، این بنده ی کم‌صبرت، دو تا صبر بده: یک صبر برای زندگی و یک صبر برای ادامه‌ی صبر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
علیرضا

خشم

نظرات  (۶)

۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۵۲ رفیقِ نیمه راه
نباید این کارو بکنیم ولی من یجا میترکم...
پاسخ:
آره داداش واقعاً سخته... خب خاصیت خشم هم همینه.
اتاق مشترک اونم با خواهر واقعا صبر ایوب میخواد.. خیلی خوبه که میتونی تحمل کنی
آمین
پاسخ:
بله دقیقاً :/
امّا الحق و الانصاف، زندگی بدون یه خواهر یا برادر کوچکتر خیلی خشک میشه. به زودی از خوبی‌های خواهر یا برادر کوچکتر داشتن، خواهم نوشت...

ببخشید که دیر پاسخ دادم :)
صبر برای ادامه صبر ... :) جالبه

یه سر بزن به آیه آخر سوره آل عمران!
پاسخ:
راستش نمی‌دونستم که میتونه آیه ی قرآن هم داشته باشه! :)
 آره، «اصبروا و صابروا...»

ببخشید از پاسخ‌گویی دیرهنگام

از این دو وبلاگ لطفا دیدن کنید

http://ras64.blog.ir/

http://emametarid.blog.ir/
پاسخ:
چشم، سر فرصت حتماً.
سلام!
تازه یکی و دوتا نیست آیه های صبر!
کافیه توی یه اپلیکیشن قرآن توی بخش ترجمه بری و بنویسی "صبر"
خدا هوای صبورا رو خیلی داره:)
پاسخ:
علیک سلام
بله همینطوره! تا الان دقت نکرده بودم.
خدا هوای صبورا رو خیلی داره چون خودش هم خیلی صبوره. صبّاره...

صبر چیز خوبیه که من متاسفانه ندارم
من و برادرم فقط آماده باش دعواییم
البته بیشتر اون دعوا رو شروع می کنه
ولی وقتی خدایی نکرده مریض میشه تحمل ندارم ناراحتی شو ببینم
آره واقعا داشتنشون نعمتیه
پاسخ:
طبیعیه، منم صبر ندارم!
خدای نکرده اون مریضی‌ها هم شاید به‌دلیل اینه که دلهای خواهر و برادرا بیشتر به هم گره بخوره.
درباره ی صبر نیز، امام صادق (ع) می فرمایند: 
- نسبت صبر به ایمان، نسبت سر است به بدن.
خدا برادرتون رو براتون نگهداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی