یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

روزنوشت چهارم

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۱ ب.ظ

گفتم: «وَ یَکشُفُ نه! وَ یَکشِفُ.»

سبزی و ساطور را لحظه‌ای رها کرد. نگاهم کرد و گفت: «وَ... یَک... شِ... فُ... .»

و به کارش برگشت.

«اَمّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السّوء.»

«آفرین مامان! از لحاظ عربی هم میشه مفردِ... امممممم... غایبِ مذکّر. آره. مفرد مذکّر غایب.»

«آره دردش به جونم، دعای مخصوص امام زمانه.»

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۳
علیرضا

نظرات  (۹)

۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۳ پرستوی عاشق
سلام.
چه ظریف و لطیف بود...
احسنتم
پاسخ:
علیک سلام.
ممنونم از نگاهتان. 
البته داستان نبود. :)

+ بابت راهنمایی‌تان هم واقعاً سپاسگزارم. خیلی به کارم آمد.
۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۹ پرستوی عاشق
بله متوجه شدم..
شکار سوژه ی خوبی داشتید ...
ناشی از دقته

خب خداروشکر که مفید بوده. من هم از نظرتان ممنونم. باعث شد جرقه ی یک کار خوب در ذهنم شکل بگیره که ان شاءالله به زودی ازش رونمایی میکنم.

ان شاءالله موفق باشید. باز اگر کمکی ازم ساخته باشه خوشحال میشم.
پاسخ:
به محض رخ‌دادن، از جا پریدم و دویدم سمت اتاق. سه‌چهار بار نوشتمش و از بس طاقت نیاوردم، فوری فرستادمش!

سلامت باشید. شما همیشه به بنده لطف دارید.
منتظرم برای شنیدن آن خبر خوب.
قلمتان روان‌.
:))
پاسخ:
:))
۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۵ مسعود پایمرد
خدا انشاالله چشم‌مون رو به جمال‌شون روشن کنه...
پاسخ:
در راه، عزیزی است که با آمدنش
هر قطب‌نما قبله‌نما خواهد شد...
سلام علیکم
جالب و دلنشین بود.
پاسخ:
علیکم‌السّلام
ممنونم از لطف همیشگی شما.
۲۳ مهر ۹۹ ، ۲۰:۲۴ پرستوی عاشق
ان شاءالله طبعتون همواره نویسا باشه.

باید از ابعادی بررسیش کنم. اگر همه جوره ببینم خوبه انجامش میدم اگر نه که هیچ...

راستش مقداری از جهت اینکه ممکنه سبب اختلاط محرم و نامحرم بشه نگرانم....
پاسخ:
چه دعای خوبی! ان‌شاءالله. ان‌شاءالله. برای شما هم.

خیلی کار پسندیده‌ایه. امیدوارم جمع جبری ابعادش مثبت بشه و به اجرا در بیاد!

راستش من از طرحتون چیزی نمی‌دونم. از چه بابت، باعث اختلاط محرم و نامحرم میشه؟
چقدر قشنگ واقعا....
پاسخ:
ممنونم! قشنگی از زاویه‌ی دید شماست.
سلام :)

قشنگ بود ولی
من اون «فَ» رو «وَ» میخوندم در دعاهام 🤦🏻‍♂️
با اینکه تفاوت معنایی در ظاهر ایجاد نکنه اما به نظرم بازم خیلی فرق ایجاد میکنه
اما نمیدونم . این دعاها برای یک نفر میخوندم و جواب نداد . دیگه از اون موقع نخوندم :(
پاسخ:
سلام رفیق بامرام

پس توصیه می‌کنم که دیگه برای هیچ انسان محتضری دعا نکنی، دوست خوبم. D:
۲۴ مهر ۹۹ ، ۰۸:۱۸ امید شمس آذر
"فیکشف" نیست، "و یکشف" هست.
پاسخ:
بله! اصلاح شد. متشکّرم.
امّا شاید همون «فیکشف» بهتر باشه، چون در واقعیّت هم همین عبارت رو به کار بردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی