رفیق شهید تو کیست؟

رفیق شهید داشتن، اگر به انحراف کشیده نشود و آدم را در تصوّرات باطل فرو نبرد، نعمت است. چراغ راه است. 

از روزی که از دوره کنگره شهدا برگشته‌ام، با کمی اغماض می‌توانم بگویم که انسان دیگری شده‌ام. انسانی با ظرفیت چند برابر، روحیه و انگیزه دوچندان، مقاومت در مقابل گناه و البته هنوز سردرگم و حیران...

با این حال، ارادت خاصّی به شهید آرمان علی‌وردی پیدا کرده‌ام. حس می‌کنم صدای مرا می‌شنود. مگر نه اینکه شهدا زنده‌اند؟


علیرضا ۳ مرداد | ۲۵:‎۱۲ ۸۳ ۳ ۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
avatar پرستوی عاشق پرستوی عاشق ۳ مرداد | ۲۹:۱۲
سردرگمی و حیرانی شاید همیشه باشد...
انسان است و دوراهی ها و چند راهی های مقابلش
فقط باید از خدا خواست تا راه را نشان بدهد...

زنده اند و می‌شنوند.
شهدا مثل یک گلستان هستند و هر گلی عطر و رنگ و زیبایی خودش را دارد‌.
رفاقتتان مستدام
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۳ مرداد
همّتم بدرقهٔ راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم...

دقیقاً...
ممنونم.
avatar مسعود کوثری مسعود کوثری ۳ مرداد | ۱۲:۱۴
میگن اگر شش تا رفیق دکتر داری، هفتمیش تویی و برعکس ..
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۳ مرداد
بگفتا من گِلی ناچیز بودم
ولیکن مدّتی با گُل نشستم...
avatar پروانه .. پروانه .. ۳ مرداد | ۳۷:۱۸
بالاخره رفتید کنگره؟
خوب بود؟
پسندیدید؟
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۳ مرداد
بله، خیلی خوب بود. دوباره با شهدا آشنا شدم.