باید بیست نیوفلدرِ دیگر را گوش بدهم

چند روز پیش، متنی درباره عاشورا نوشتم. سبک‌وسیاق متن را از پادکست‌های نیوفلدر تقلید کرده بودم. این پادکست‌ها را آقای یاسین حجازی می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. خوش‌ساخت و شنیدنی‌اند.

متن‌ام را در تلگرام فرستادم برای ایشان تا اگر شایسته بود، پادکست‌اش کنند. پاسخ داد:

متشکرم. 

بی‌شک کائنات هم متشکر است که شما برای حضرتِ حسین متنی آفریدید.

و گفت:

 

 

علیرضا ۷ شهریور | ۲۲:‎۱۸ ۱۴۵ ۱۲ ۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
avatar امیر  + امیر + ۷ شهریور | ۱۳:۱۹
امروز اتفاقا اولین پادکستش رو گوش دادم (فکر کنم اولین بود)
که در رابطه با اون ورزشگاه در برزیل بود و ...
گفتم چقدر آشناست بعد متوجه شدم که اینجا هم یکی مثل همون نوشته 😅


عجب پس خیلی باید روی متنات کار بکنی .ما که این کاره نیستیم 🚶‍♂️
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
:))
حتماً دوّمی‌ش رو هم گوش بده. :)

شدنیه، فقط تمرین می‌خواد. 😅
نویسندگی حرفه‌ای، یا استعداد لازم داره، یا تلاش. من از اوّلی بی‌بهره‌ام و باید از دوّمی استفاده کنم.
avatar .. میخک.. .. میخک.. ۷ شهریور | ۵۴:۱۹
من چرا اینقد ذوق کردم؟؟؟ :))))))
انگار خطاب به خودم گفته باشن! حس جالبیه :) انگار یکی از اعضای خانواده‌ی خودم این پیام رو گرفته

درمورد توصیه‌ی آخرشون
موافقم
تا کامل گوش نکرده باشین نمیشه واقعا

ولی... کمی هم بی انصافی کردن. همه‌ی قسمت‌های نیوفولدر نه حتما ارتباط اون بخش مقدمه و نتیجه‌اش کامل برقرار شده، و نه اینکه همیشه از جزئی نگری دوری شده. که من خودم از همین موضوع توی یکی از قسمتها ناراضی بودم :/

به هر حال
کیفیت کار شما هرچقد بالاتر بره بهتره دیگه :)
موفق باشین
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
ذوق‌زدگی‌تون به من هم سرایت کرد. :))

چی بگم. نیوفلدرها هم قوّت و ضعف داشتند، بله. :)

زنده باشید. ان‌شاءالله کتابتون رو بخونیم.
avatar °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس ۷ شهریور | ۱۱:۲۰
چقد باحوصله و دقیق بررسی‌ش کردن :)))
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
اخلاق حرفه‌ای یعنی این. :)
avatar میم مهاجر میم مهاجر ۷ شهریور | ۲۴:۲۰
دم آقای حجازی گرم که وقت گذاشتن بررسی کردن و به تفصیل نظرشون رو گفتن! :)

بررسی و توصیه‌‌هاشون خیلی جالب و مفید بود
ممنون که صوت رو گذاشتیدش اینجا من هم استفاده کردم
یک بخشی از نقدی که به متن داشتم رو خیلی دقیق‌تر و واضح‌تر بیان کردند
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
حقاً، دم و بازدمشون گرم. :)

من وقتی یه مطلبی می‌ذارم، اگه تا چند ثانیه بعدش هیچ کامنتی نگیرم، میرم حذفش می‌کنم! :/
این مطلب هم قرار بود خیلی زود حذف شه! احساس می‌کردم که یه مسئله‌ی شخصیه و چرا وقت دیگران رو باهاش تلف کنم؟
ولی خوشحالم که هم برای خودم مفید بوده، هم برای شما و بقیّه‌.
avatar زری ... زری ... ۷ شهریور | ۱۰:۲۲
به نت قشنگم سلام میکنم که نمیکشه صدا رو پخش کنه :)

سلام نت قشنگم ///:
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
:)
avatar زهرا بیت سیاح زهرا بیت سیاح ۷ شهریور | ۴۶:۲۲
دست مریزاد. آفرین به شما:)
منم کلی ذوق کردم. آقای حجازی واقعاً کارشون بی‌نظیره. بخشی که تو کتاب باز تاریخ بیهقی می‌خوندن رو خیلی دوست داشتم.
ان‌شاءالله که قلمتون برکت پیدا می‌کنه و یه متن بهتر می‌نویسین:)
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۷ شهریور
لطف دارید. :)

چه دعای خوبی! هم‌چنین. :)
avatar جودی!  -- جودی! -- ۸ شهریور | ۳۱:۰۰
به به معروف شدید:))
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۸ شهریور
سلام. وبلاگ قبلی‌تون انگار حذف شده.
ممنونم، شهرت وفا نداره. :دی
avatar زری ... زری ... ۸ شهریور | ۱۰:۰۱
بالاخره گوش دادم =)))))

چه حال و حوصله ای داشتن جناب
اصلا فکرشو نمیکردم...
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۸ شهریور
جناب حجازی، کارش بیسته. :)
avatar علیرضا ‌‌ علیرضا ‌‌ ۸ شهریور | ۴۵:۰۸
انشاءالله توی نویسندگی موفق باشی علیرضاجان
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۸ شهریور
علیرضای عزیزم، من هم دعاگوت هستم.
الهی همیشه کُدهای بدون باگ بنویسی. :)
avatar یاس ارغوانی🌱 یاس ارغوانی🌱 ۸ شهریور | ۰۱:۱۷
چقدر خوب که وقت گذاشتن و توضیح دادن و نقد کردن. واقعا این کارشون ارزش نقد و نوشته رو بالا میبره!
انگیزه نوشتن رو هم بالامیبره :)
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۸ شهریور
سلام. بله، دستشون بی‌بلا. :)
avatar عین صاد عین صاد ۹ شهریور | ۵۳:۰۹
چه صوت صمیمیی بود :)))))
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۹ شهریور
و خودمانی. :))
avatar امیر  + امیر + ۱۱ شهریور | ۳۹:۱۶
الان همه‌ی ۲۱ تا پادکستی که هست در رابطه با واقعه‌ی عاشوراست و همه هم یک مضمون دارن؟ 😐
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۱۱ شهریور
هم آره، هم نه. :)
همه‌اش درباره عاشوراست امّا هر کدوم از یه زاویه‌دید متفاوت؛ 
پیمان‌شکنی کوفیان، حضرت مسلم(ع) و ترور ابن‌زیاد، شهادت حضرت علی‌اصغر(ع) و...