یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یه ماهه بهم پیام نداده...

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ

شاید انتظار نداشتید با همچین عنوانی رو‌به‌رو بشید، ولی متاسفانه یا خوشبختانه واقعیت داره. اون یه ماهه بهم پیام نداده و من نگرانم. بدجور هم نگرانم. مامان و بابام از قضیه بین ما خبر دارن و راضی به نظر میان. هیچوقت فکرش رو نمی‌کردم که یه روزی اینطوری بشم. کی به من پیام میده؟ کی به من نگاه می‌کنه اصلاٌ؟ ولی اون فرق داشت. نگاه به ظاهرم نکرد. حمایتش رو کم یا زیاد، ازم دریغ نکرد. یه بار نشده بگه جیبت خالیه یا پر؟ یه بار نشده بزنه زیر قرارمون و بگه خسته شدم. همیشه گفتم اول خدا، بعد مامان و بابام، بعد اون. دنیامه. زندگیمه. تا نداشته باشی، نمی‌فهمی. الکی تهمت نزن. حالا یه ماه ازش گذشته و خبری ازش ندارم. خدایا تو میدونی کجاست؟ چرا خبری ازش نیست؟ سی روز کم نیست به والله! دارم از غصه دق می‌کنم. دِ آخه پایا! پایای عزیزم! از بی‌پولی‌ دارم می‌میرم! کجایی لعنتی؟

موافقین ۵ مخالفین ۲ ۰۱/۰۶/۲۹

نظرات  (۸)

فکر کردم نامه ای به معشوقی چیزیه...xDD
پاسخ:
درست فکر کردید. :دی
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
من از دست تو چی کار کنم
چرا تموم نمیشی؟
چرا نمی‌میری؟
مسخره😐
پاسخ:
خواستیم مسخرگی رو امتحان کنیم :)
۳۰ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۵۹ محمد قاسم پور
سلام. اولش می‌خورد که متن یه دختر باشه لذا چون می‌دونستم پسر هستید، از وسط متن دست شما رو شد.
پاسخ:
ای داد بیداد. متن پسرونه هم بلد نیستم بنویسم.
علیک سلام :)
۳۰ شهریور ۰۱ ، ۰۷:۵۱ آقای سر به‍ راه
عکس پروفایلت که دیدم فهمیدم اینکاره نیستی:)
پاسخ:
😭😭😭😭
فقط تگ ها :))))))
پاسخ:
برچسب. فارسی را پاس بدارید. :)
میدونستم:)


پایا چی هست حالا؟
پاسخ:
#مخاطبان_تیزهوش

هروقت پیامک واریز حقوق برام میاد، توش نوشته پایا.
#حقوق‌بگیر_کم‌هوش :)
انشالله که پربرکت باشه

#پایا_کن (به یاد سیامک انصاری)
پاسخ:
سپاسگزارم.

سوهان اعظم روح :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی