یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یعنی منظورش کی بوده؟ شما می‌دونید؟

شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

توی پیش‌نویس‌های گوشی‌م این متن رو پیدا کردم:

و در ادامه، تعدادی نقاشی شاهکار را قرار خواهم داد، از یک نقّاش گمنام و بی‌نام، بی‌ریا و بی‌رنگ، یک‌رنگ و اهل‌دل، باصفا و مهجور، پی‌جور و جفت‌وجور، عزیز و مزیز و لذیذ، تلخ و نچسب و ازدماغ‌فیل‌افتاده، عصاقورت‌داده‌ی خودشیفته‌ی ازخودراضی، بیکار بی‌عار علّاف سرکوچه‌ای، دیوانه‌ترین حکیم تمام قرون و عصور و سالور و ماهور و روزور، دانای تمام فنون و علوم و امور و شغول، راستگوترین راستگویان و پارسوترین پارسایان و خوبترین خوبان، از گونه‌ی دوپاهای دراز، بچه‌ی زیادی‌مثبتِ درازگوش‌مطالعه (به‌جای خرخون)، درحال انقراض، عبرت دو عالم(!)،

که کسی نیست جز...

جز...

جز...

جز...

جز...

جز...

جز...

جز...

(چیه این اِکو لعنتی)

کسی نیست جز استاد...

و این‌چنین به پایان رسیده بود، ناتمام و نصفه، بدون هیچ اسمی یا هیچ اثر هنری‌ای. این متن من رو به فکر فرو برد. خیلی سعی کردم اون استادی رو که متن بهش پرداخته بود، پیدا کنم و با افکارش آشنا بشم. نشد. شما نشونه‌ای چیزی ازش ندارین؟ نه بابا، توی گوشی من بوده. شما از کجا بدونید! چه حرف‌هایی می‌زنم امشب.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۲
علیرضا

طنز

نظرات  (۸)

۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۲:۵۰ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
جز...؟
پاسخ:
از کل. :)
پارسوترین پارسایان😂


پاسخ:
:)))
۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۳:۱۱ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
این درازگوش‌مطالعه واقعا صفت پسندیده‌ای بود. لذت بردیم.
پاسخ:
دقیقاً!
چه خوب.
۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۳:۱۴ یاس ارغوانی🌱
شما میدونه؟!
پاسخ:
بله. واضح نیست؟ :)
با نمک بود
مخصوصا پارسوترین!
پاسخ:
:))
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۳:۴۶ پیمان ‌‌
رائفی‌پور.
پاسخ:
پاسخ درست. :)
۰۳ مهر ۰۱ ، ۱۸:۰۶ حمیدرضا ‌‌‌
من من!
پاسخ:
تو محتاج این تعریفات نیستی حاجی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی