یاکریـم

دانشجوی سال سوم آموزش ابتدایی
دوستدار خواندن و نوشتن

+ حالا دیگه دانشجوی سال آخر:)
(مهر ۱۴۰۳)

بایگانی
آخرین نظرات

شما بگویید...

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ

حجم پوشه‌ی فیلم و سریال روی لپ‌تاپم از مرز صد و بیست گیگ گذشته است. نمی‌دانم این میل فزاینده به «تماشا کردن» و فرار از «واقعیّت بی‌حاصل» از کجا به سراغم آمده؟ شما باشید، میان عالم واقعی و دنیای قصّه‌ها کدام را انتخاب می‌کنید؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۸
علیرضا

نظرات  (۴)

سلام علیرضا:)

عالم واقعی و دنیای قصه‌هایی در کار نیست. هر چه هست و نیست همه از همان نور واحد است. این ماییم که به آنها برچسب زده‌ایم و رویشان اسم گذاشته‌ایم. رها کن. بیا تا با همان نور واحدمان خوش باشیم:)

باشه؟:)
پاسخ:
علیک سلام:)

اینی که فرمودید، زیر دیپلمش میشه چی؟ :))
پناه بردن به قصه ها زندگی رو تحمل پذیرتر می کنه.
پاسخ:
دقیقاً، همینه.
سلام
من خودم چند ماهی میشه که خودمو غرق سریال کردم.
واقعا منم دلیلشو نمیدونم
گاهی دلم می‌خواد زندگی واقعیم هم شبیه دنیای قصه‌ها باشه. یعنی دوست دارم زندگیم جوری باشه که دیگران هم بگن خودش و زندگیش بیشتر شبیه یه قصه یا افسانه بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی