یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

دستی کشیدم به سر و روی بلاگم!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۱ ق.ظ

مدتی بود که می‌خواستم عنوان بی‌مسمّای «سطرهای روشن» رو بردارم، چون خودم هم هیچی ازش نمی‌فهمیدم! به خاطر همین، جرقه‌طور و ناگهانی، بعد از خواندن یک دعایی، به سرم زد که اسم اینجا رو بزارم «یاکریـم». یاکریم، یه واژه‌ی دوپهلوه و هرکی بتونه هردو معناش رو پیداکنه، جایزه داره. قالب وبلاگ هم که طبق روحیه‌ی تجدّدگرایی و تنوّع‌طلبی افراطی، باید عوض میشد (چی گفتم اصن؟!). این شد که پس از بارها کلنجاررفتن و قالب‌عوض‌کردن، این قالب متفاوت رو برگزیدم. البته کمی ریزه‌کاری داره و بعضی از مطالب رو به خوبی نمایش نمیده که باید برطرف بشن.  به هرحال، امیدوارم که این، تغییر خوب و ماندگاری باشه و به دل شماهم بشینه :)


پ‌ن: ببخشید، مدتیه که روزانه‌نویس شدم. باید فکری کرد...

پ‌ن2: بازم قالبو عوض کردم ؛)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
علیرضا

نظرات  (۴)

سلام
یاکریم هم یه ذکر از اسم های خداوند است هم اسم کبوتر
با توجه به عکس وبلاگ فکر کنم شاید منظور هر دوی این معانی باشه
پاسخ:
علیک سلام
بله درست حدس زدید و جایزه‌اش به شما تعلق میگیره.
با توجه به اینکه الان ماه رمضونه و خواندن هر آیه ی قرآن، ثواب یک ختم کامل قرآن رو داره؛
این آیه رو بخونید تا ثوابش به شما تقدیم بشه...

فَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ کَرِیم
آنان هستند که حقا مؤمنند براى آنان نزد پروردگارشان درجات و آمرزش و روزى نیکو خواهد بود.
(حج، 50)


سلام
واقعا من هم نمی فهمیدم😐
یاکریم اسم یه پرنده نیست؟ دعا هم هست دیگه
قالبت قشنگه :)
موفق باشی
پاسخ:
علیک سلام
خخخخ خداروشکر که عوض شد پس.
حالا که فکر میکنم اصلا معمای سختی نبود، شما هم فهمیدی پس :/ 
باشه من که بخیل نیستم، اینم جایزه ت برادر: 
با توجه به اینکه الان ماه رمضونه و خواندن هر آیه ی قرآن، ثواب یک ختم کامل قرآن رو داره؛
این آیه رو بخون تا ثوابش به شما تقدیم بشه...

أُولَئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا لَهُمْ دَرَجَاتٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَمَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ کَرِیمٌ
آنان هستند که حقا مؤمنند براى آنان نزد پروردگارشان درجات و آمرزش و روزى نیکو خواهد بود.
(انفال، 4)

چشمات قشنگ می‌بینه عزیز :)

جایزه رو که دادید ... ولی اون فکر رو بکنید انشالله !
پاسخ:
شما هم می‌تونی جایزه‌شو بگیری، هدف اینه که همه برنده بشن :)
همون روزانه‌نویسی منظورتونه دیگه؟! چشم.
سلام
همه چیز خوب هم عنوان و هم قالب :)
انتخاب قالب، برای عموم وبلاگ نویسا جزو دغدغه های همیشگی هست :)
پاسخ:
علیک سلام
عیدتون مبارک
لطف داری آقا محمد :)
بله واقعا جزو دغدغه‌های همیشگیه! البته این قالب رو خیلی دوسش دارم و حالا حالا برش نمی‌دارم.
امیدوارم مطالب وبلاگم هم خوب و مفید باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی