یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

خبر خوب اردیبهشتی!

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۴۹ ق.ظ
تو آزمون عملی گواهینامه قبول شدم! البته برای بار دوم. :)))))
کیا شیرینی دوست دارن؟
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۲
علیرضا

نظرات  (۹)

۲۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۳۹ آقای اردینوشت
بنده
پاسخ:
پس دهنتون رو شیرین کنید‌: 🍩

ممنونم که فحش نمی‌دید. :))))
ایولاااا :)))))))
مبروک
پاسخ:
متشکّرم. :)
۲۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۳:۰۷ آقای اردینوشت
فحش نمی دم
کاش جامعه طوری بود که حداقلش با لفظ شیرینی یا ایموجی شیرینی دهن همدیگرو شیرین می کردیم.
مرسی واقعاً از انرژی مثبتتون ما هم انرژی گرفتیم
ایشالا شیرینی گواهینامه پایه یکتون رو بخوریم 😂
پاسخ:
قربان شما
ایشالله شیرینی ازدواج :))
تبریک
پاسخ:
لطف کردید.
سلام.سلام.سلام
من شیرینی میخواممممم!😂
پاسخ:
سلام پسرم
شلوغ پلوغ نکن
شیرینی زیاده، به همه می‌رسه :دی
مبارکت باشه
🙂
پاسخ:
مبارک شمایی. :)
مبارکه🌹
پاسخ:
ارادت. :)
۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۳:۱۵ زهرا بیت سیاح
منم خبر خوش دارم😁
بچه‌دار شدم😍😃 اونم از نوع چاپیش😄
و از نوع آموزش داستان‌نویسیش!🙃
پاسخ:
قدم نورسیده مبارک :دی
ایشالله به بچه‌هاتون افتخار کنید.
ایممم شیرینی هنوز مونده؟ بیات نشده که؟
زحمت نکشین خودم میرم بر می دارم*-* *جعبه شیرینی را برداشتن و بردن*

+راستیی مبارکههههههههه چرخش بچرخه براتوننننن موفق باشییننن خداحافظ- *شیرینی خوردن*
پاسخ:
نگران نباشید. ما با کارخانه شکلات‌سازی قرارداد داریم.
به ویلی‌وانکا بگید یاکریم من رو فرستاده :)

+ ممنونم از لطفتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی