یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

من می‌خواهم بلند شوم و بعد بنشینم (!) متن عید غدیر را بنویسم، تکلیف طرح درس را آماده کنم و دویست صفحه طراحی آموزشی برای امتحان فردا بخوانم. بعد اگر فراغتی دست داد، ساعت هفت و نیم می‌روم جلسه قرآن و اگر باز وقت داشتم، مطالعه سه دیدار و مقالات مولانا را ادامه می‌دهم. شاید هم ناخنکی به یک فیلم سینمایی بزنم. گفتم شما در جریان باشید.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۵

نظرات  (۶)

موفق باشین
و کتاب سه دیدار.. حیف که ادامه نداشت
پاسخ:
متن و طرح رو نوشتم ولی نه جلسه رفتم، نه درسمو خوندم :(
کلاً نادر ابراهیمی باید ده بیست سال دیگه زنده می‌بود.
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۶:۳۳ مسلمانِ یاغی ...
بهت گفتم که هر دفعه یه کتاب با خودم میارم تو کیفم تا توی راه برگشت از تهران توی اتوبوس بخونم و اون لحظه ناراحت هم هستم که اگه تموم شد چیکار کنم و جلوی وسوسه برداشتن کتاب دومی مقاومت می کنم؟
همیشه هم توی اتوبوس خوابم!

:)
پاسخ:
آخ آخ این خل و چل بازیا رو تو هم داری؟ فکر میکردم فقط من اینطوری‌ام :))
۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۳:۵۱ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار
اون «بلند شم و بشینم» بانمک بود :)))
پاسخ:
:))
راستی هنار یه کلمه کُردیه، درسته؟

۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۷:۳۱ هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار
گوگل که اینطور می‌گه :)) من خودم کرد نیستم.
پاسخ:
خودمم میدونستم، خواستم مطمئن بشم :)
همه جای ایران سرای من است!
برنامه ی شلوغی به نظر میرسید!
ان‌شاءالله امتحانتون خوب شده
کشف یه نویسنده بعد از مرگش یکم غم‌انگیزه
پاسخ:
امتحان بد نشد، خوب هم نشد!
دقیقاً. درسته.
۰۹ تیر ۰۲ ، ۰۰:۲۹ زندگی ‌‌‌‌
سلام
شما معلم هستید؟
اگر آره که چقدر خوب :)
پاسخ:
سلام
دانشجومعلّم :)
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی