یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا:)

بلدید سگِ هاری را پیشِ رویتان تجسّم کنید؟

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰ ب.ظ

در این ایّام، اگر حرف‌های تازه می‌خواهید:

«کَست‌باکس» را از فروشگاه گوگل یا کافه‌بازار بگیرید؛

عبارت «نیوفلدر» را در آن بجویید؛

اوّلین قسمت آن را بشنوید.


- توی ورزشگاهِ ماراکانا، هفتاد و چهار هزار و هفتصد و سی و هشت نفر اسمِ شما را داد می‌زنند. شما بیرونِ استادیومید. داشتید راهِ خودتان را می‌رفتید. اصلاً کاری نداشتید که جایی هم هست که استادیومی هفتاد و چهار هزار و هفتصد و سی و هشت نفری است و از جمعیّت پُر است... نمی‌روید تو؟


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۰
علیرضا

نظرات  (۱۲)

من نگرفتم نکته رو😶😶😶
پاسخ:
پس من واضح ننوشتم! ببخشید.
خلاصه‌ش اینکه برنامه‌ی کست‌باکس رو دانلود کنید و به پادکست نیوفلدر گوش بدید. اولین قسمتش اینه: «بلدید سگ هاری را...»
امتحان کنید. خودتون می‌فهمید.
۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۵۳ فاطمه ‌‌‌‌
پادکست خوبیه ولی این قسمت اولش رو به طور خاص دوست داشتم. اولین قسمتش هم بود و واقعا شگفت‌زده شدم از ربط دادنش به قضایای کربلا. چند تا دیگه هم ازش گوش دادم ولی چون این بار انتظارشو داشتم به اندازه‌ی اولی تاثیر نداشتن روم.
پاسخ:
بله، اوّلی خیلی قشنگه. دوّمی هم همینطور. من فعلاً همین دو تا رو گوش دادم! همه‌ی پادکست‌هاش درباره‌ی کربلاست؟
۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۱۲ فاطمه ‌‌‌‌
نمی‌دونم چون منم فقط دو سه تای اول رو گوش دادم😅
پاسخ:
:)
۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۱۱ پرستوی عاشق
سلام. خب تو نظرات لو رفت که موضوع از چه قراره

بله کل نیوفولدر راجع به وقایع محرمه...

اگر پسندیدید کتاب آه رو هم از دست ندید. مقتل هست به تصحیح و ویرایش آقای حجازی.
پاسخ:
سلام به شما
بله بله. «قاف» رو هم ایشون آفریدند. «آه» و «قاف» رو باید بخرم در اسرع وقت. البته در طاقچه بی‌نهایت هم هست ولی کاغذی‌ش چیز دیگه‌ست.
ممنون بابت معرفی‌تون
پاسخ:
لطف کردید.
۲۰ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۲ فاطمه ‌‌‌‌
عذر می‌خوام که لو دادم :(
پاسخ:
نه، اشکالی نداره! من خودم هم وقتی می‌خواستم گوشش بدم، می‌دونستم درباره چیه. مشکلی هم پیش نیومد.
منم نفهمیدم مبهم بود یه خورده🤔🤔
پاسخ:
عذر می‌خوام. لطفاً برنامه‌ی کست‌باکس رو از کافه بازار بگیرید، پادکست‌های «نیوفلدر» رو پیدا کنید و به اولین قسمتش یعنی «بلدید سگ هاری را پیشِ رویتان تجسّم کنید؟» گوش بدید.
رفتم و گوشش دادم
خیلی خیلی ممنون از معرفی‌اش :)
پاسخ:
خب، خدا رو شکر.
خواهش می‌کنم. برای ما هم دعا کنید.
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۲ آقای سر به‍ راه
ممنون از معرفی:)
پاسخ:
قابل نداشت و اینا:)
من اونقدر خوشم اومد که نتونستم خودم هم معرفی‌اش نکنم😅

@فاطمه
اگه نمی‌دونستم موضوع چیه اصلا شروعش نمیکردم :)
پاسخ:
خیلی هم عالی!
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۸ یاس ارغوانی
منم نگرفته بودم موضوع رو ولی باز میخک نوشت و بازهم فکر کردم چیز پیش پا افتاده ایه ولی یکی از بچخ خا توضیحش داد فهمیدم عه این رو شماهم معرفی کردید رفتم گوش دادم خیلی خوب بود :)
پاسخ:
چه خوب. 
اینجا جنسِ بد معرّفی نمی‌شه.
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۹ یاس ارغوانی
خیلی خوبه حس بد معرفی نشه واقعا سپاسگذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی