یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

برای تمام فراق‌های دنیا غمگینم

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

یکی نیست به من بگوید بعد از جشن فارغ‌التحصیلی ورودی‌های نودوهشت و وداع آنها با یکدیگر، تو چرا ماتم گرفته‌ای؟

نظرات  (۷)

۱۱ تیر ۰۲ ، ۱۸:۴۹ مشاوره تحصیلی
مطلب جالب بود.
پاسخ:
ممنون.
درک می‌کنم. یک حس دلتنگی خاص داره.
پاسخ:
دیگه همین :)
۱۱ تیر ۰۲ ، ۲۰:۴۴ آقای سه نقطه
آدم دلش تنگ میشه خب
پاسخ:
دقیقاً.
من میگم.
آقا چرا ماتم گرفتید؟
:))
پاسخ:
شاید یاد تنهایی خودم افتادم.
عنوان ۱۰/۱۰
پاسخ:
:)
۱۳ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۹ مسلمانِ یاغی ...
تو چقدر منی علیرضا!
پاسخ:
هنوز تهرانی؟ احتمالاً هجدهم بیام.
۱۴ تیر ۰۲ ، ۱۴:۱۸ مسلمانِ یاغی ...
لعنتی!
هجدهم و نوزدهم اصفهان جلسه دارم.
ان شاءالله بیستم تهرانم. نیستی؟
پاسخ:
آره اگه بیام به امید خدا تا بیستم اونجام، بعد میرم قم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی