یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

چالش دست‌خط

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ

یک) نظرات مطلب قبلی زیاد بود، باید وقت بگذارم و دانه‌دانه جواب بدهم. از مشارکتتان ممنونم. 

دو) دعوت می‌کنم از حمیدرضا، ماه‌زده و سوکورو.

سه) چالش از اینجا کلید خورد.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۶
علیرضا

نظرات  (۶)

سلام آقای علیرضا ...
چیزی نیست
من ماه زده ام
اسمم عوض شده :)
حتما شرکت می کنم
خیلی ممنون از دعوتتون🍭🌧
علیرضا سلام. من که پایه ام. همین دو هفته پیش رفتم دوره خط آقای لطفعلی خانی رو ثبت نام کردم
نمیدونی وقتی ی جایی کلمه جدید میبینم که با سرمشقام هم شکله زودی میرم تو دفترم ۵ بار می‌نویسمش 😂😂
مثلا این غروبی کلمه پنکه از لحاظ نوشتاری با کلمه پیله که جز سرمشقام بود تا دیدم زودی رفتم تمرینش کردم 🤣🤣
این چالش هستم حسابی *_*
۱۷ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۸ ماجده ✨️🌻
ولی حس میکنم قرار نبود خوب بشه🥲 چرا خرچنگ قورباغه ای نشده😂🥲🤦🏻‍♀️
با دست غیرتخصصی‌ات نسبتا خوب می‌نویسی :)
فکر کنم شما تا حالا بهتر از همه نوشتید
شبیه دستخط واقعی شده :))

ممنون از دعوتتون
منم نوشتم ^^
سلام
دعوت هستید به پست آخر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی