یاکریـم

دانشجوی سال سوم آموزش ابتدایی
دوستدار خواندن و نوشتن

+ حالا دیگه دانشجوی سال آخر:)
(مهر ۱۴۰۳)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

کلاس بازیگری خوب است؟!

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۲۳ ب.ظ

رفقا من یک چیزی را متوجه شده‌ام درباره خودم. تازگی‌ها احساس می‌کنم که باید یک جوری احساساتم را تخلیه کنم. نمی‌دانم چه جور دقیقاً، امّا باید به‌ هر قیمتی‌ که شده عصبانیتم را بریزم سر کسی یا چیزی! داد بزنم، خرابکاری کنم، چشم‌هایم را یک‌طوری کنم، دهانم را کج کنم، گریه کنم، اشک بریزم به پهنای صورت، لبخند بزنم به پهنای صورت، بخندم قاه قاه، تعجّب کنم و شاخ در بیاورم و خلاصه از اینجور کارها. خیلی حیاتی است. می‌ترسم اگر ادامه پیدا کند این وضع بلاتکلیف، یک چیزی توی سینه‌ام جمع شود و جمع شود و برسد به مرز انفجار! راه‌حلی سراغ ندارید؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۵
علیرضا

نظرات  (۷)

امروز با خواهرم دعوا کردم سر یه مسئله بیخود. بعدش اونقدر سبک شدم که نگو. اصلاً یه احساس عجیبی میده به آدم. هیجان نهفته تو خونم اونقدر زیاده که نگو!
۲۵ خرداد ۰۳ ، ۱۳:۳۷ معتاد چایخونه ی حرم
شاید چون مدت ها نقش ادم های عاقل و خوددار رو بازی کردین اینطوری شده
معمولا وقتی یکی زیاد احساساتش رو سرکوب میکنه اینطوری میشه.. حتی همون مسخره بازیاش رو
پاسخ:
میدونید، خسته شدم از نقش بازی کردن! 

دلم میخواد خودم باشم از این به بعد.
به این فکر کن که تو جای آدم رو به روتی.....

من وقت هایی که اینطوری می شم در اتاقم رو رو خودم قفل می کنم.
پاسخ:
فکر از کار می‌افته این مواقع. درد اینه.

اگه بیرون اتاق باشیم چی؟!
کوه ،دشت و رهایی پیشه کن ای دوست،مث دیوونه ها به کوه و جنگل بزن
پاسخ:
آخ گفتی.

خیلی وقته نرفتم!
۲۵ خرداد ۰۳ ، ۱۵:۱۰ عطاملک | قرارگاه سایبری
سلام

ایام به کام

دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

+ اکنون نام کاربریتان ازاد است

دانلود از کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

با سپاس
پاسخ:
سلام

ببخشید ولی خیلی بیجا بود این نظر.

خورد تو ذوقم.
به قول موراکامی <<از دو که حرف می زنم از چه حرف می‌زنم>> برو بدو پیاده برو رو کوه ها. درخت ها را ببین و سنگ ها و آب روون.
خودت را زندانی آپارتمان ها کردی علیرضا و خشم درونت از بیرون خودته چون تنبله :)))
دویدن ورزش مورد علاقه آدمایی هست که قبلا دویده باشن. اونایی که رو تردمیل میدون طعم دویدن را نچشیدن.
من که از موراکامی برات تجویز کردم دیگه خود دانی
پاسخ:
آپارتمان؟ ما شهرستانیم آقا:)
خدا رو شکر این یه دونه قلمو نداریم.

این کتاب موراکامی که عالیه، نصفشو خوندم.
ورزش ورزش ورزش
ورزش مداوم
معجزه میکنه
پاسخ:
یکی دیگه از رفقا گفت اتفاقاً!

شاید دلیلش همینه. ورزش نمیکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی