یاکریـم

دانشجوی سال سوم آموزش ابتدایی
دوستدار خواندن و نوشتن

+ حالا دیگه دانشجوی سال آخر:)
(مهر ۱۴۰۳)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

سه نقل‌قول درباره محمّدباقر قالیباف

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

دوستان!

قطعاً این نوشته برای این نیست که شما رو مجاب کنه به آقای قالیباف رأی بدید. منطقی هم نیست. فقط دیدم بعضی‌ها در انقلابی بودن یا نبودن ایشون هم تردید دارند، لازم دونستم جملات سه عزیز رو درباره ایشون بازنشر بدم. اگه دوست دارید، بعدش بیایید با هم حرف بزنیم. اصلاً چرا رأی بدیم؟

«با اطلاع از شایستگی‌های شما در مدیریت کارآمد و تعهّد دینی و انقلابی، و تجربه‌ی نظامی و با توجه به اهتمام لازمی که از سوی مسئولان کشور به مقوله امنیت عمومی میشود، شما را به فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی منصوب می‌کنم».

«لازم است از برادر عزیز و مجاهد، آقای دکتر محمدباقر قالیباف که با زمان‌شناسی [از انتخابات کنار کشیدند، تشکر کنم]. ما از ظرفیت شخصی و فردی، ظرفیت اجتماعی، ظرفیت مدیریتی و همه ظرفیت‌هایی که آقای دکتر به‌حمدالله دارند، استفاده خواهیم کرد».

«جناب آقای قالیباف که هم مدیرند و هم دکترند و هم عزیزند، ولی ما به نام باقر می‌شناسیمش! به خاطر اینکه در شناسناندن شهدای دفاع مقدس و انقلاب نقش والا و ارزنده‌ای دارند و حق هم همین است. به نوبه خودم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله خداوند به ایشان توفیق بدهد که این راه را ادامه بدهند و در این راه با شهادت به دوستان شهیدش ملحق بشوند».

به ترتیب از: رهبر انقلاب، شهید رئیسی، شهید سلیمانی.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۸
علیرضا

نظرات  (۷)

۲۹ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۲۵ هانیه معینیان
ممنون که آنقدر منطقی هستید :)
پاسخ:
لطف دارید:)
یکی مثل من قانع نشدم رای بدم. یعنی از بین ۶ نفر قطعا به قالیباف، پزشکیان، جلیلی و زاکانی رای نخواهم داد.
پاسخ:
کنجکاو شدم بدونم چرا؟ 😅
حالا من که رای نمیدم به هیچ کدوم
ولی قالیباف یه متکبر از خود راضی خود برتربین هستش،از منم منم کردن هاش کاملا مشخصه
جلیلی یک آدم با برنامه هستش که توان مدیرت بالایی نداره و به درد مشاور و معاون میخوره که بالا سری هم داشته باشه که بعضی جاها ترمزش رو بکشه
زاکانی که اصن.....
قاضی زاده واسه آینده شاید مورد خوبی باشه ولی نه الان
پزشکیان صد خوب هم باشه و رای بیاره اجازه کار کردن بهش نمیدن
پس نتیجه میگیریم رای ندیم😁😁😁
پاسخ:
ولی پورمحمدی موند، رأی سفید هم موند. اینا چی؟ 😁😁
پور محمدی که حکم کروبی سال ۸۸ رو داره😁
رای سفید هم به معنی تایید انتخابات هستش،انتخاباتی که اصلا آزاد نیست و بدون توضیح افراد شاخص رو رد میکنن،لاریجانی،احمدی نژاد و...
خب رای سفید هم بی معنی هستش،خادمین ملت رو پر روتر میکنه واسه آینده
پاسخ:
کروبی رو خوب آمدی:))

آره قبول دارم به معنای تاییده، ولی همزمان به معنای اعتراض هم هست. انتخابات ۱۴۰۰ که آرای باطله دوم شد، نمونه‌اش بود.

حالا از همه اینها بگذریم، رأی دادن که نتیجه‌اش مشخصه. باعث میشه یه فرد خوب یا بد بیاد سر کار. رأی ندادن چه حاصلی داره؟ تهش که باز همون فرد میشه رئیس‌جمهور. چه ۸۰ میلیون رأی داشته باشه، چه ۸ میلیون.
همه ی کاندیدا سعی میکنن نقاط مثبتی که دارن رو بولد کنن آقای قالیباف هم از این قضیه مستثنی نیستن.آقای جلیلی اتفاقا کارنامه ی خوبی دارن مراجعه کنید حتما می‌بینید تعابیری که دارید یه کوچولو بی انصافیه. در مورد آقای پزشکیان هم به گمونم یادتون رفته اون ۸ سالی که قصر پوتیفار چطور شد کلبه ی احزان :) نتیجه آزادی عمل بی حد و حصر...
دلایل رد صلاحیت آقای لاریجانی به خواست خودشون منتشر شده این هم مجددا مراجعه کنید می بینید.
و در نهایت... نظر شما هرچی که باشه به اندازه خودتون قابل احترامه!
پاسخ:
ببخشید
پاسختون به بنده است
یا نظر قبلی؟
به سابقه افراد و کارنامه 45 ساله ج ا که نگاه میکنیم میبینیم که به به عجب پیشرفتی اصلا چه بهشتی رو برای ما ساختن
بذار واقعیت ها رو بگم دیگه من الان به عنوان یه جوونی ایرانی اونقدر امکانات دارم که جوون امریکایی تو خوابم نمیبینه من دسترسی ازاد به دنیای بیرون ندارم ولی همین که توی اپ های داخلی رو نگاه میکنم میبینم که امریکا و اروپا اسراییل و کل دنیا حتی اونایی ک روی مریخن در استانه نابودین
ماییم که خوبیم
کارنامه این افراد اونقدر خوبه که من بدو بدو میرم سمت صندوق رای و پا میذارم روی خون نیکا شاکرمی حمیدرضا روحی مهسا امینی و هزاران جوونی که در راه خراب کردن وطن اومدن به خیابون
وقاحت رو میتونیم تو افراد ج ا ببینیم تامام
پاسخ:
خب باشه:)

منم قبول دارم که اونطوری نیست. درباره داشته‌هامون حرف بزنیم، بهتر نیست؟

همین سه سال آقای رئیسی در نظر بگیرید. چقدر تلاش، چقدر بهبود زیرساخت‌ها، چقدر خدمت‌رسانی و...

الان حدّاقل دو تا طرز تفکّر توی انتخابات هست؛ یکی میخواد برگرده به دوران هشت‌ساله که کشور معطل کشورهای خارجی بود، یکی هم میخواد این مأموریت ناتمام مرحوم رئیسی رو ادامه بده، با همه نقص‌هاش.

ما هم ناراحتیم از فوت این اسامی که نام بردید. ولی اگه قراره پای خون در وسط باشه، ببخشید که این مقایسه رو میکنم ها، ولی تعداد این عزیزان بیشتره یا شهدای دفاع مقدّس؟ :)
بیشتر از نقل قول بودن و مجاب کردن به رای... شبیه به تملق گویی بودن!
در ثانی از اول انقلاب تا الان حکومت دست همین آدما بوده و روز به روز شرایط بدتر شده و کشور منزوی تر!
بعید می‌دونم از بین این بزرگان کسی باشه که سبب توفیق حاصله‌ بشه!
پاسخ:
نه، میدونی جریان این پست چیه؟ حق داری، ممکنه تملّق به نظر بیاد. من دیدم که بعضی از برادران انقلابی دارند به آقای قالیباف تهمت‌های عجیبی میزنند. این پست برای اینه که اونا رو به اشتباهشون پی ببرانه:)

اوّلاً‌ که اینطور نبوده واقعاً و اینکه روز به روز شرایط بدتر شده حدّاقل در بعضی سالها درست نیست که بگذریم. ولی بر فرض که اینطور هم باشه، راه‌حل شما چیه؟ آیا رأی‌ ندادن میدونه شرایط کشور رو بهتر کنه؟ اگه جوابت مثبته، ممنون میشم بگی چرا و چطور.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی