یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یعنی جذابه ها، ولی...

يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

چیزی که باعث میشه از بازی مافیا یه ذره خوشم نیاد، اینه که باید خودت نباشی. البته منظورم وقتیه که قراره طرف مافیا بازی کنی. باید همه‌ی لوازم فریب‌دادن دیگران رو به کار بگیری تا برنده بشی؛ همون کاری که شیاطین عالم به نحو احسن انجامش میدن. دروغ گفتن، سفسطه چیدن، متهم‌کردن این و اون، تفرقه بنداز و حکومت کن. اگه شهروند باشم، باید راستشو بگم و برام ساده‌تره. ولی اگه مافیا باشم، باید روی اصولی پا بذارم که توی زندگی واقعی جزوی از خط‌قرمزهامه. از کجا معلوم که این گذشتن الکی از خط‌قرمزها کم‌کم به واقعیت کشیده نشه؟

موافقین ۱۰ مخالفین ۲ ۰۲/۰۷/۰۲
علیرضا

درنگ

مافیا

نظرات  (۸)

ولی خب همین الان قسمت دوم از فصل یک رو دیدم و همچنان کف کردم :/
۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۰:۳۱ هیپنو تیک
نشناختم اولش

بیوی وبلاگا قشنگه
قالب جدید مبارک
پاسخ:
:)
قشنگ می‌بینید 
ممنونم
۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۰:۳۲ زری シ‌‌‌
دقیقا /:
منم تو مافیا وقتی مافیا میشم مشکل دروغ گفتم دارم 😂
پاسخ:
بد دردیه :(
۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۹:۲۴ امیررضا زرندی
کلهم اجمعین از این وادی ها دورم. از اول ارتباط نگرفتم...
پاسخ:
آره خیلی ها رو میشناسم که خوششون نمیاد، سلیقه هم مهمه. من از این جنبه دروغگویی خوشم نمیاد وگرنه برای تقویت فن بیان و استدلال آوردن کمک‌کننده است.
منم ترجیح میدم بجاش یه کتاب بخونم یا یه فیلم خوب ببینم ...
پاسخ:
احسنت
شما دانشجو معلم هستین؟
۰۲ مهر ۰۲ ، ۱۰:۴۸ زندگی ‌‌‌‌
این قالب باعث میشه وبلاگ یه ذره بد بیاد بالا
منم یه مدت داشتمش بقیه میگفتنا، باور نمی‌کردم :))

در مورد مافیام یاد ندارم، اما منم اینو شنیدم که یه جورایی تمرین دروغ گوییه و ممکنه به زندگی واقعی هم سرایت کنه :/
پاسخ:
جدّی؟ با چه مرورگری وارد شدید؟

دقیقاً:/
۰۲ مهر ۰۲ ، ۱۴:۴۹ زندگی ‌‌‌‌
با kiwi :))
چون افزونه بیان رو دارم گفته بود این مرورگرو بریزم
حالا نمیدونم برای بقیه خواننده‌هاتون هم همینطور باشه یا نه
اما وبلاگ منو هم دو نفر گفتن اون موقع بهم
پاسخ:
آها. ممنون که گفتین :)
شاید قالبو عوض کنم.
نه دانشجو هستم نه معلم
پاسخ:
آها
چون درباره ورودی‌های ۹۸ نوشته بودید، احتمال دادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی