یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

رأی دادم، پس بزرگ شده‌ام!

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ب.ظ

دو سال پیش، انتخابات مجلس بود. امسال هم انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شورای شهر بود. در هر سه شرکت کردم و اولین رأی‌ام‌ را برای هرکدام در صندوق انداختم. 

می‌دانی، آدم احساس می‌کند بزرگ‌ شده است! آخر، آدم‌ها تا چند کار را نکنند، بزرگ نمی‌شوند. دنیای ما این‌شکلی است دیگر. مثلاً رانندگی‌کردن یکی از آن کارهاست. داشتن کارت ملی و گواهینامه هم دوتا از مدارک مهم برای اثبات بزرگسالی است. ریش بلند و سبیل کلفت هم که به‌جای خود؛ البته برای پسرها.

با این‌ حال، شما بهتر می‌دانید که این‌ها فقط پوسته است. ممکن است خیلی‌هامان کارت ملی و سبیل کلفت داشته باشیم، رانندگی بدانیم و مدرکمان هم دکترا باشد، امّا هنوز بچه باشیم. بچه بودن که شاخ‌ودم ندارد. چیز، منظورم این است که بچه بودن که به سن‌وسال نیست. گاهی آدم‌بزرگ‌ها رفتارهایی می‌کنند که هیچ کودکی نمی‌کند. لج‌بازی، دعوا و مسخره‌کردن، از آن کارهای بچگانه است که ممکن است از هر آدم‌بزرگی سر بزند. 

صبر کن! قرار بود راجع به انتخابات بنویسم و رأی و... ببین چقدر پرت‌وپلا گفتم! از کجا رسیدم به کجا! 

خلاصه من که رفتم رأی دادم. حالا احساس بزرگ‌شدن می‌کنم. خوشحالم که گام کوچکی برداشته‌ام برای ادای دین به وطن و شهیدان. امیدوارم آینده هم روشن باشد.

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۰۰/۰۳/۲۸
علیرضا

نظرات  (۶)

تبریک میگم :)

 

پاسخ:
تشکّر. هم‌چنین. :)

به به تبریک واقعا:)

پاسخ:
ممنونم. هم‌چنین. :)

سلام علیکم

ان شاء الله خیر است.

پاسخ:
سلام‌ها به شما 
بله، توکّل بر خدا.

سلام.

ان شاءالله عزمتون پر خیر و رإی تون با برکت باشد...

پاسخ:
سلام‌ها به شما
خوش آمدید برادر عزیز، آقا رئوف. :)
لطفتون مستدام. خوشحالم که اسمتون رو دوباره می‌بینم. :))

مبارک باشه این بلوغ سیاسی

ان شاء الله پرخیر باشه این انتخاب‌ها

پاسخ:
متشکّرم. بر شما هم مبارک باشه.
توکّل بر خدا.
۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۹ یاسمن مجیدی

من هنوزم که هنوزه این عبارت معروف رو دارم توی زندگی به کار می برم و میگم:

وقتی بزرگ شدم فلان کار رو انجام میدم،فلان چیز رو یاد می گیرم،فلان جا میرم و ... .

هنوز همین قدر خودم رو بچه می بینم

پاسخ:
چه جالب! منم همینطورم. همه اینطور هستیم. همیشه قدر «آینده» رو بیشتر از «حال» می‌دونیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی