بلد نیستم... بلد نیستم...

حیران‌تر از همیشه‌ام. روزوشب گرفتار اویم و خیالش دمی آسوده‌ام نمی‌گذارد. هر لحظه برایش گوش‌به‌زنگم؛ امّا دریغ از تماسی یا پیامی که از او خبری بدهد. ناگهان این عشق بود که از ناکجایی همیشه‌آباد سبز شد و برگه‌های امتحانی خود را از جیب درآورد: «بنویس و هیچ مگو!» برگه‌ای با سؤال‌های تمام‌تشریحی و دلی که از همهٔ جواب‌ها تنها یک جمله بلد است: «بلد نیستم!»

علیرضا ۲۹ دی | ۴۱:‎۱۰ ۱۹۱ ۴ ۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
avatar حمیدرضا ‌‌‌ حمیدرضا ‌‌‌ ۲۹ دی | ۰۷:۲۱
بدبخت شدی رفت! خدا بهت رحم کنه!
دارم جدی بهت میگم! الان داغی نمی‌فهی، مراقب باش بعدا پشیمون نشی. (و کلی صحبت و مقالات راجع به مسموم بودن عشق)
ما گنهکاریم، آری، جرم ما هم عاشقی است...
آری اما آنکه آدم هست و عاشق نیست، کیست؟

avatar آسـِ مون آسـِ مون ۲۹ دی | ۲۳:۲۲
خانوم شیرین!
شما کی بودید که یهویی اومدید تو زندگی ما؟
اونجا که عصبی میشه و میگه: بابا من روزی شیش ساعت خطّاطی می‌کردم. شیش ساعت!
یا اونجا که برمیگرده و رو به شیرین خیالی میگه: بابام به خاطر شما منو از ماشین پرت کرد پایین!
بارها و بارها تماشا کردم اون صحنه‌ رو.
avatar parvaneh mohajer parvaneh mohajer ۳ بهمن | ۱۷:۰۶
به به عشق.
عشق خیلی خوبه. ولی اینکه یه مرد عاشق بشه!!!!
مراقب باشین.
عشق، بلاس.
بلا.
البته یچیزم بگما: گاهی وقتا ماها فک می کنیم که عاشق شدیم؛
عشق الکی نیس.
گرفتار میکنه فقط.
گرفتاریه.
رنجه.
ولی... سازنده اس. بشرطیکه ازش خوب استفاده کنیم.
از ته دلم براتون دعا می کنم تو دام نیفتین 🤲
عشق چیز عجیبیه. از اونجا که بهش مبتلا شدم یا لااقل خیلی خیلی بهش نزدیک شدم، نمیتونم چیزی درباره‌اش بگم. حالاحالاها زمان نیاز دارم تا درکش کنم.
ممنون از دعای خیرتون.
+ جدّی شما دهه پنجاهی هستین؟
avatar parvaneh mohajer parvaneh mohajer ۳ بهمن | ۴۲:۲۱
بله من دهه پنجاهی ام 😃