یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

یاکریـم

اسم یه پرنده، صدازدن خدا

احساسم پس از دیدن اولین قسمت پدرخوانده

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۲۹ ق.ظ

با لهجه برره‌ای بخونید: کف وَکردم! آخه چقدر یه آدم میتونه دورو باشه. چقدر میتونه هنرمند باشه و تو نقشش فرو بره. قشنگیش به اینه که موقع شب شدن و چشم بستن آدم‌ها، خودت هم چشمتو ببندی یا اون قسمتو رد کنی. اون وقت میفهمی غافلگیری و استدلال و فریب یعنی چی!

نظرات  (۳)

۰۱ مهر ۰۲ ، ۰۱:۴۴ امیررضا زرندی
واقعاً یسری از فیلم ها و سریال های ایرانی در نوع خودشون بی‌نظیرن...
پاسخ:
حق.
چقدر فیلم خوب ایرانی از جلو چشمم رد شد!
۰۱ مهر ۰۲ ، ۰۱:۴۹ زری シ‌‌‌
اخه شبا هم خیلی باحالن حیفه 🫠
پاسخ:
قبول دارم!
میخوام یه بار هم اونطوری امتحان کنم
۰۱ مهر ۰۲ ، ۱۰:۱۸ فاطمه ‌‌‌‌
اول فکر کردم فیلم اصلی پدرخوانده رو دارین می‌گین :))
الان پدرخوانده ۱ رو دارین می‌بینین یا ۲ رو؟ من اولیشو بیشتر دوست داشتم. از ۲ چند قسمت بیشتر ندیدم.
چشم هم نمی‌بندم شب‌ها :))
پاسخ:
نه نه :))
از امیر کاظمی خوشم نیومد چون خیلی لوس بود. به خاطر همین فصل ۱ رو شروع کردم!
قبول دارم شبها لذت داره ولی آخه اونطور دیگه هیجانی نداره 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی