کیا طرح ولایت رفتن یا میخوان برن؟

دوستان، کسی سابقهٔ شرکت در طرح ولایت رو داره؟

اطلاعیه جدیدش اومده و مهلت ثبت‌نام رو تا بیست و پنجم تمدید کردن.

مردّدم که اسم بنویسم یا نه.

دوره قبلی مشهد برگزار شد، ولی این دوره افتاده تهران.

تهران کجا، حرم کجا...

حالا دروغ چرا؟

بدم نمیاد که تهران‌گردی رو تجربه کنم دوباره.

ولی اون طور که توی اطلاعیه نوشته شده، ورود و خروج از محل آموزشی بسیار محدوده.

خلاصه از این خبرا نیست!

زمانش هم از اواسط تیرماهه تا یک شهریور، یعنی تقریباً چهل روز!

درسته که یه درونگرای دوآتیشه‌ام، ولی چهل روز یه‌ جا به سر بردن، میتونه یه درونگرای دوآتیشه رو هم دیوونه کنه!

ای کسانی که قبلاً رفتید، بیایید و از فضای دوره بگید. چطور بود؟ خوش می‌گذره؟ قابل تحمله؟

ای کسانی که تازه می‌خواید بیاید، اعلام حضور کنید تا اگه قسمت شد و خدا خواست، اونجا همدیگه رو پیدا کنیم :)

علیرضا ۲۴ ارديبهشت | ۱۰:‎۱۰ ۱۴۲ ۱۴ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
avatar  پروانه 🕊🕊 پروانه 🕊🕊 ۲۴ ارديبهشت | ۱۷:۱۰
من خودم نرفتم ولی وصفشو شنیدم.
بنظر من اگه خورد و خوراک مهیاست، برید؛ خوش می گذره.:))
اگرم دوست و رفیق خوب و همراه داشته باشید بازم خوش می گذره.
کلا دوره ریاضتی خوبیه.
شبیه این دوره ها رو رفتم.
همش بستگی داره به اینکه با چه دیدی بهش نگاه کنید.
ساده و راحت بگیرید تا راحت و آروم بگذره.
گاهی وقتا من از خدا می خوام همچین موقعیتی داشته باشم تا با یک تیر دو نشون بزنم.
یجورایی از فضای روتین و یکنواخت همیشگی دور میشی و فرصت خوبیه برای کسب تجربه.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
آره هزینه خورد و خوراک رو خودشون می‌پردازن، هرچند یه ورودی ناچیز هم ازت می گیرن.
در ضمن اگه قوانین رو رعایت نکنی و اخراج بشی، باید جریمه بدی!
احتمالاً چند تا از بچه‌های دانشگاه اسم بنویسن.
اگه اینطور بشه، خیالم راحت تره. 
درباره ریاضتی بودن و اینها...
راستش تو اوضاع روحی و انگیزشی مناسبی نیستم و همین منو بین رفتن یا نرفتن دودل کرده...
ولی با دور شدن از فضای یکنواخت زندگی موافقم.
avatar حمیدرضا ‌‌‌ حمیدرضا ‌‌‌ ۲۴ ارديبهشت | ۳۸:۱۰
خب، فکر کنم که شرایطش رو نداشته باشم....
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
پسر، سربازیت تموم نشد؟
avatar حمیدرضا ‌‌‌ حمیدرضا ‌‌‌ ۲۴ ارديبهشت | ۵۵:۱۱
خیر
ضمنا قالبت باگ داره...
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
فرصت زیاده...
دقیقاً چه باگی؟ :`(

+ قالب عوض شد.
avatar De Sire De Sire ۲۴ ارديبهشت | ۱۶:۱۲
سلام. من مجازی شرکت کردم، ولی اونجایی که حضوری تهران برگزار میشه، یه جاییه که شاید دیگه هیچوقت توی عمرتون نتونید زندگی در چنین جای خوش آب و هوا و قشنگی رو تجربه کنید، امکانات خوابگاهی هم که عالی و خفن. محلش رو گفتن کجاست؟ اینجا که من میگم موسسه امام خمینی هست توی لواسون
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
سلام و‌‌ احترام
مکان دقیقش رو اعلام نکردن ولی یحتمل همینه که شما میگید، چون مؤسسه امام خمینی بانی این دوره است.
avatar آقای سر به‍ راه آقای سر به‍ راه ۲۴ ارديبهشت | ۱۲:۱۳
من طرح استانی رفتم و همین محدودیت هارو بهمون گفتم
ولی خب ما ۶ عصر میزدیم بیرون ۳ صبح بر می گشتیم و میزان سخت گیری به مسئولان دوره داره، مال ما که ماست بودن:)
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
درود خدا :)))
avatar .. میخک.. .. میخک.. ۲۴ ارديبهشت | ۴۵:۱۳
برای دانشجومعلم ها انگار مشهد هم هست، هنوز قطعی نشده که فقط برای معلمهاست یا دانشجومعلم ها هم، ما هم بلاتکلیفیم، ولی خب امیدواریم
تا نگردید برید. به هر حال رفتنش از اوجب واجباته و معلوم نیست بعدا فرصتش پیش بیاد یا نه. یک بار برای همیشه است دیگه
دوستانم که رفته بودن خیلی تعریف میکردن از فضای دوستانه و رفاقتی اونجا، بعضیا هم از ذخایر عظیم علم و معرفتی که کسب کرده بودن مست بودن.
اگه شرکت کردید لطفا تو انتقال آموخته ها به دانشجویان دیگه کوشا باشید
گعده بذارید، تولید محتوا کنید،پادکشت، اینفوگرافیکی چیزی، یا اصلا تو شعر و داستان و نمایش بیایید محتوا رو یگنجونید یا... خلاصه که هرکسی شرایط رفتن نداره. زکات این نعمت رو بدید که جامعه بهش نیاز داره
باتشکر
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
بله، اطلاعیه اش رو تو کانال دانشگاه دیدم. نوشته مخصوص معلم های جوان با حداکثر ۳۲ سال. بعید میدونم برای دانشجو معلم ها هم باشه ولی ممکنه...
ما که فعلاً تو عمل‌کردن به دانسته‌هامون لنگ موندیم. چه برسه به اینکه دانسته‌های جدیدی رو وارد مغزمون کنیم...
ولی اگه توفیق شد و این دوره رو رفتم، سعی می‌کنم این نصیحت شما رو عملی کنم.
avatar علیرضا علیرضا ۲۴ ارديبهشت | ۱۱:۱۴
فرم ثبت‌نام اولیه رو پر کردم.
یه جلسه پیش‌نیاز هم داشته که ظاهراً پنجشنبه برگزار شده و من اطلاع نداشتم.
نمیدونم با این وصف قبولم می‌کنند یا نه.
توکّل بر خدا...
avatar آسـِ مون آسـِ مون ۲۴ ارديبهشت | ۲۲:۱۷
سلام من شرکت کردم
مشهد بود و 40 روز
حدودا یک روز درمیان می رفتیم حرم و مجاور حرم شده بودیم و نماز ها کامل. این بود که کلاس های طولانی رو برام قابل تحمل می کرد.
اما در هر صورت دوره ی ارزشمندیه و مورد تشویق رهبر عزیز بوده و پیشنهاد می کنم در اوج انرژی جوانی حتما شرکت کنید.
خیلی برکت داره انشاالله
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
سلام و احترام
مشهد صفای دیگری داره...
ولی همین هم غنیمته. فعلاً اسمم رو نوشتم و معلوم نیست بقیه‌اش چی بشه.
avatar پرستوی عاشق پرستوی عاشق ۲۴ ارديبهشت | ۴۹:۲۱
سلام . متاسفانه روزی من نشده ولی هر کسی رفته بسیار راضی بوده و این دوره براش نقطه عطف بوده تو زندگیش. اصلا به چشم تفریح نگاهش نکنید چون برنامه ش فشرده ست و یک دوره ی علمیه. توصیه میکنم این فرصت رو از دست ندید.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ ارديبهشت
سلام و احترام
ممنون از توصیه‌تون.
avatar سید محسن موسوی سید محسن موسوی ۲۵ ارديبهشت | ۵۱:۱۴
منطق مانع هشیاری است
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۵ ارديبهشت
سلام و احترام
منظورتون رو خوب درک نکردم. میشه بیشتر توضیح بدین که چرا منطق مانع هشیاریه؟
avatar پریا ‌‌ پریا ‌‌ ۲۷ ارديبهشت | ۲۵:۰۲
سلام، باورم نمی‌شه این همه طرح ولایتی داریم تو وبلاگ‌نویس‌ها. خدا رو شکر :)
من رفتم و خب خیلی راضی‌ام.
بستگی داره که با چه هدفی برین دوره.
اگه برای اردو و خوش‌گذرونی می‌رین که از این خبرها نیست. اگر هم منتظرید یه فضای فوق معنوی شهدایی و معراج‌گونه رو تجربه کنید، بازم تو ذوق‌تون می‌خوره.
یه دوره است که بیشتر آدماش اومدن ببینن چه خبره. همه مثل هم، با دغدغه‌های متفاوت. اومدن به امید بهتر شدن، به امید رشد و تفکر. همین فضا رو دلچسب می‌کنه، حتی اگه اتفاق نیفته.

توصیه‌ام اینه که فرصت رو از دست ندین و حتما شرکت کنید. سال‌های بعد اگه خدا خو
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۷ ارديبهشت
سلام
ممنون که تجربه تون رو در اختیارم گذاشتین.
داشتم فراموش می‌کردم ثبت‌نامش رو ادامه بدم :)
avatar پریا ‌‌ پریا ‌‌ ۲۷ ارديبهشت | ۲۷:۰۲
چرا نصفه ارسال شد پیامم؟!

می‌خواستم بگم اگه خدا خواست و سال‌های بعد مشهد برگزار شد، می‌تونید به عنوان خادم شرکت کنید.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۷ ارديبهشت
تازه وبلاگ بنده رو دنبال کردین؟
avatar پریا ‌‌ پریا ‌‌ ۲۸ ارديبهشت | ۴۱:۰۵
نه، یک سالی میشه.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۸ ارديبهشت
پس بااجازه وبلاگتون رو دنبال کردم.
avatar فرشته فرشته ۲۹ ارديبهشت | ۳۰:۰۸
سلام
دورش مشهده جایی نزده تهران. منم خیلی دوست داشتم شرکت کنم ولی خب خانواده مایل نیستن و اینکه ۴۰ روز خیلی زیاده:(
مجازیشم که فقط واسه دانشجوهای معلمه و شامل من نمیشه:((
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۹ ارديبهشت
سلام
خیر، تو اطلاعیه نوشته تهران. 
عجب... دوره زیاده. امیدوارم به زودی نصیبتون بشه.