همراهان عزیز سلام

یه درخواستی ازتون دارم: اگه با گوشی وبلاگمو می‌خونید، عدد ۱ و اگه با رایانه این کارو می‌کنید، عدد ۲ رو برام بفرستید. این اطلاعات رو لازم دارم، ممنونم.

علیرضا ۲۲ شهریور | ۵۶:‎۲۳ ۱۶۴ ۲۵ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
avatar امیر  + امیر + ۲۲ شهریور | ۵۸:۲۳
۲
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۲ شهریور
با رایانه میای، از قالب راضی هستی؟
avatar .. میخک.. .. میخک.. ۲۳ شهریور | ۰۷:۰۰
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
متشکّرم.
avatar سین ^_^ سین ^_^ ۲۳ شهریور | ۰۸:۰۰
سلام
۱
چون نوشته بودین همراهان همیشگی فکر کردم لزومی نداره نظر بذارم!:) بعدش دیدم شاید یه نظر هم به هدفتون کمک کنه و تنبلی نکردم و فرستادم.
با گوشی میام و قالب هم خوبه.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سلام
حدس میزدم کسی همچین برداشتی بکنه :)
بذارین عنوانو عوض کنم
دست شما درد نکنه
avatar زری シ‌‌‌ زری シ‌‌‌ ۲۳ شهریور | ۱۱:۰۰
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
ممنونم.
avatar امیررضا زرندی امیررضا زرندی ۲۳ شهریور | ۱۵:۰۰
سلام
۳😂
بستگی به شرایط داره، ولی الان ۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سلام، جالب شد :))
سپاس 
avatar هیپنو تیک هیپنو تیک ۲۳ شهریور | ۲۵:۰۰
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
متشکّرم.
avatar yeganeh. dokht yeganeh. dokht ۲۳ شهریور | ۳۳:۰۰
1
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سپاسگزارم.
avatar De Sire De Sire ۲۳ شهریور | ۴۴:۰۰
1
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سپاس.
avatar زندگی ‌‌‌‌ زندگی ‌‌‌‌ ۲۳ شهریور | ۵۸:۰۰
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
ممنونم.
avatar فرشته ی روی زمین فرشته ی روی زمین ۲۳ شهریور | ۱۴:۰۱
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
متشکرم.
avatar فاطمه ‌‌‌‌ فاطمه ‌‌‌‌ ۲۳ شهریور | ۵۶:۰۸
2
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
ممنونم
قالب خوبه؟ 
avatar امیر  + امیر + ۲۳ شهریور | ۵۹:۰۸
مشکلی که نداره نه و قشنگ هم هست.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
پس خدا رو شکر:)
avatar فاطمه ‌‌‌‌ فاطمه ‌‌‌‌ ۲۳ شهریور | ۵۹:۱۰
مشکلی ندارم من. از چه نظر منظورتونه؟
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
خوانا بودن فونت
ریز نبودن حروف
avatar سارا سماواتی منفرد سارا سماواتی منفرد ۲۳ شهریور | ۱۵:۱۲
سلام
۲
((-:
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سلام
لطف کردین.
مشکلی با قالب ندارین؟
avatar عین الف عین الف ۲۳ شهریور | ۳۱:۱۲
سلام علیکم
2
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سلام و سپاس
از قالب رضایت دارین؟
avatar عین الف عین الف ۲۳ شهریور | ۰۵:۱۳
خواهش می‌کنم.
بله.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
خدا رو شکر.
avatar سارا سماواتی منفرد سارا سماواتی منفرد ۲۳ شهریور | ۴۰:۱۳
البته اینجور چیزا سلیقه ای اما به نظرم جذاب و در حین حال کاربردی و ساده است ((-:
ممنون که به نظر خوانده هاتون اهمیت می دهید .
((-:
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
خواهش میکنم:)
راستش فکر میکردم که قالب خوانا نباشه.
avatar یاس گل یاس گل ۲۳ شهریور | ۰۵:۱۵
1
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
ممنونم.
avatar فاطمه ‌‌‌‌ فاطمه ‌‌‌‌ ۲۳ شهریور | ۴۶:۱۷
من کلا با لپ‌تاپ که میام تو اکثر وبلاگ‌ها باید یه کم زوم کنم (حتی وبلاگ خودم) که بتونم راحت بخونم. وبلاگ شما هم الان با زوم ۱۲۵٪ بازه :) ولی در مجموع فونت خوبه.
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
پس خدا رو شکر :)
اتفاقاً داشتم مطلب آخرتون رو می‌خوندم. شاید چند خط درباره شوخ‌طبعی بنویسم.
avatar میم مهاجر میم مهاجر ۲۳ شهریور | ۱۷:۲۳
۱
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۳ شهریور
سپاس.
avatar آدم ابن عقل آدم ابن عقل ۲۴ شهریور | ۰۳:۰۴
قالبت که داغانه
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ شهریور
صراحتو 😂😂👌
به نظرت چیکارش کنم؟
avatar viparyas ~~ viparyas ~~ ۲۴ شهریور | ۴۵:۱۰
1
علیرضا avatar پاسخ علیرضا ۲۴ شهریور
سپاس
avatar آدم ابن عقل آدم ابن عقل ۱ مهر | ۳۵:۰۰
اینقدر گیر قالب نباش
آن قالبی که گوشه سایت کفتری داشت قالب قشنگی بود
کدش رو پیدا کردی به من هم بده

قالب زمانی که گفتی 1 بفرست یک عکس نامیزون افتاده بود وسطش
ولی هنوزم قالب موردعلاقه‌م رو پیدا نکردم :`(

قالب غنچه و چراغ منظورت نیست؟ کدش رو صابر راستی‌کردار نوشته که توی وبلاگش موجوده. تازگی هم دو نسخه از اون به قالب‌های پیش‌فرض بیان اضافه شده.

آره به خاطر همون برداشتمش. 😉
avatar اسطوخودوس هندی اسطوخودوس هندی ۱ مهر | ۲۵:۰۱
این قالبو من داشتم
کمی مُرده و خشکه

اون قالب به علیرضای با احساس و لطیف بیشتر میخورد
از مینیمال بودنش خوشم میاد
حس کاغذ و دست نوشته میده به آدم

جدّی اینطور به نظر میام؟ ممنون 😅
avatar اسطوخودوس هندی اسطوخودوس هندی ۱ مهر | ۲۹:۰۱
آره داداش
من تصور می‌کنم مثلا شبیه رنده یا اره برقی هستم
ولی شما نسبت به من مثل گل کاسنی یا گل محمدی هستی
:)))
کاش تو واقعیت هم اینطور بودم!
ضعف جدی در این زمینه‌ها دارم اتفاقاً:(